Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Anna - 3 oktober 2008 22:07

10 minuter in på filmen och han somnade :-)

fast det gör mig egentligen inte så mycket, för filmen verkade kass och nu kan jag titta på gårdagens heroes avsnitt istället...hihiii

Av Anna - 3 oktober 2008 20:47

usch...ikväll ska vi äta riktig fulmat, det gör vi aldrig!!!! typ max en gång om året men idag blir det av.
Med fulmat menar jag friterade pommes, kött och bea!

riktiga ful pommes som vi till och med ska frittera i fritösen. och bean är pulverversionen...fy fabian vilken mat egentligen...finns inte nått hälosamt, men det går ju snabbt och det är det som är det viktigaste idag :)


Blev ingen jogging heller eftersom jag precis kom hem, så vi sa att vi tar det imorgon istället, gärna för mig....jag känner mig rätt mör efter att ha fått en superskön ansiktbehandling. Ögonbrynen är plockade och färgade och färgade är även fransarna...jag är så snygg så :-)
Nu ska jag bara göra nått med mitt hår oxå...men det får bli en senare historia... 


Av Anna - 3 oktober 2008 06:51

så var det fredag igen. Härligt :-)

Idag blir det ju som vanligt arbete fram tills fyra.....sen ska jag iväg på ansiktsbehandling. Ska bli superskönt :-)

Väl hemma igen har jag och mannen besämmt att vi ska ut o springa innan vi tar helg och lägger oss i soffan och tittar på film o äter godis :)


Ovido - Quiz & Flashcards