Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Anna - 5 oktober 2008 21:56

Det här soffbordet tyckte jag var skitsnyggt, det finns i tv-bänk oxå...

även i vitt och svart högblankt....lite udda och riktigt nice tycker jag...det måste jag lägga på minnet :)

Av Anna - 5 oktober 2008 21:51

den här soffan tyckte jag var rätt snygg faktiskt...modellen alltså...färgen heter tydligen isblå och kan ju diskuteras...sen visst vore det kanske praktiskt med armstöd på båda sidor :)

Av Anna - 5 oktober 2008 21:39

Jag fixade ju till min lilla toalett lite grann. Rev ner tapet och hittade orginaltapeten som jag tyckte var så söt....Min man är fortfarande helt säker på att vi ska renovera den helt när vi gör stora toan som ligger vägg i vägg. Jag tycker mest vi bara kan lägga nytt golv och byta toastol och handfat...gillar min gamla udda toalett :)

Mitt hus är annas ganska modernt och ni vet sådär lite halv stelt som dagens inredning är, så det här är lixsom ett litet udda rum som inte alls är som resten av huset...vi får väl se hur det går.....men så länge kan jag njuta av mitt lilla badrum

Av Anna - 5 oktober 2008 21:16

och natt hoppas jag och min att vi får när vi ska hit...

http://www.brosarpsgastgifveri.se/paket.asp


vi fick gästgiferipaketet i bröllopspresent av mannens chef och vi tänkte tillbringa en natt här några vecko innan jul för att vila upp oss innan allt julstök. Det blir nog mysigt :)


Av Anna - 5 oktober 2008 20:50

Sitter och kollar på skidresor. Vi har planer på att åka ner till alperna och åka skidor över nyår tillsammans med min mans bröder och deras flickvänner. Nu sitter jag alltså och spanar på resor, tittar både på Österrike och Italien...man blir ju sååååå sugen.

Vi var i alperna på vår bröllopsresa i februari och innan dess hade jag inte åkt på 7 år och för mannen var det det dubbla, men vi tyckte det var jättekul så det kommer nog att bli en del skidresor framöver..

Som sagt så tänkte vi starta efter jul om vi hittar nått bra ställe :)


Av Anna - 5 oktober 2008 20:26

jag gillar vaxdukar. Jag har alltid en vaxduk på mitt stora köksbord (som för övrigt är ett Norden bord från Ikea som jag inte dirkt älskar), och jag brukar införskaffa minst en ny varje år. Eftersom jag alltid har vaxduk så syns ju inte mer än benen på bordet och det är jag ganska nöjd med.

Hittade den här vaxduken som jag är lite sugen på att köpa, den går på en 700 kr men det kanske den kan vara värd. Jag får nog fundera på det i ett par dar :)

Av Anna - 5 oktober 2008 16:29

Ojdå....pausen mellan pass 1 och pass 2 blev lite längre än beräknat...

Efter fikan så frågade min kompis om jag ville hänga med till IKEA och jag är ju inte den som är den :-)

Så jag hängde med och köpte lite tyg och en adventsstjärna :)

Men nu måste jag ta ett litet tag till, tänkte gå en promenad till oxå men får nog damsuga och torka nått golv först innan det blir dax för promenad....


Av Anna - 5 oktober 2008 13:00

Varför inte passa på och köpa lite nya städartiklar, få en härligt rosa färg på svabben och samtidigt stödja bröstcancer forskning.  Det tycker iallfall jag verkar vara en ypperlig investering och tänker införskaffa mig dessa....

Ovido - Quiz & Flashcards