Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Anna - 17 oktober 2008 21:47

Så var efterrätten klar, marängsviss....denär oxå uppäten...eller hälften blev kvar...Nu sitter vi här och tittar på tv. Killkompisen somnade nyss inne hos bebisarna men vi väckte liv i honom :)

Nu är vi proppmätta och sitter här och bara päser....godiset får nog vänta tills imorgon...

Meeeeen det har varit gott iallfall :)

Och mannen har gjort mer än hälften av allt tror jag....det händer inte varje dag!! :)

Av Anna - 17 oktober 2008 20:58

Min man står i köket och gör chokladsås. Jag och våra gäster sitter och tittar på och tycker det är väldigt spännande....min mat lagar inte mat så ofta....och det vet våra vänner.... :-)

Av Anna - 17 oktober 2008 20:44

Så här blev min och makens planka...den blev fin men dock lite för mäktig för min smak. Men mannen blev glad när han fick äta upp min oxå.

Av Anna - 17 oktober 2008 18:09

Vi gjorde förrätt ändå...min man sa...äter han inte det så får jag ju två och det blir inte jag lessen över :)

Allt går enligt planer och vi är faktiskt klara....nästan...bild innan garnering :)

Av Anna - 17 oktober 2008 16:52

Tycker det ska bli jättekul o åka och shoppa imorgon. Inte för att det är nått direkt jag vill ha, men ändå...lite shopping är ju aldrig fel :)

Bara det att få äta lunch och/eller fika ute är så nice....

Men först är det kvällen som ska avverkas och det ska oxå bli kul. Två av våra allra närmaste vänner kommer med deras små bebisar, dom är 3 månader och det är första gången dom besöker vår residens så det blir riktigt finbesök.

Men vi skippar nog förrätten, kom på att killen som kommer nog inte gillar räkor och vi orkar inte komma på nått annat....man blir nog rätt mätt av planka och marängsviss och 1 kg lösgodis :-)

Av Anna - 17 oktober 2008 07:23

Gud så skönt...fredag...nice...

Ikväll blir det då 3-rättermissdag i goda vänners lag...+ deras 2 nytillskott=gosa med bebisar, ännu mer nice :)

Imorgon ska jag och min svärmor och ena svägerska åka och shoppa. Det ska oxå bli jättetrevligt. Söndag har jag inget speciellt, ska träna och sen mest pula hemma. Det verkar faktikst som om det skulle kunna bli en toppenhelg!! Fast först måste vi jobba...känns mindre kul fast helt okej.

Ovido - Quiz & Flashcards