Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Anna - 16 oktober 2008 22:05

När jag kom hem från affären hade min lilla man städat iordning i köket, diskat och tänt kaminen. Hade även oxå tänt ljust och det var så mysigt så...tillråga på allt så ville han göra maten!!!! Kryss i taket tänkte jag...

Han gjorde faktikst en riktigt god köttfärssås, med lite hjälp av mig...en stark 3:a får den i betyg.....

Nu sitter han i köket och ritar på vårt nya badrum, ellet två nya badrum blir det för vi ska renovera båda samtidigt....jag tänkte lägga mig och kolla i en sköna hem jag köpte idag, den verkade finnas en hel del badrum i den :)

natti

Av Anna - 16 oktober 2008 18:59

Gud va skönt o vara hemma...Jag var på gymmet direkt efter jobbet och har precis kommit hem. Orkade inte köra 2 timmar som jag tänkt. Utan det blev bara 1,5. Men det kändes som om det räckte...
Nu ska jag bara äta och sen måste jag köra o handla.
Vi ska bjuda några kompisar på 3-rätters imorgon. Mannen har fått bestämma meny. Det är lite 90-tal över den :)

Förrätt: Toast Skagen

Huduvrätt: Planka

Efterrätt: Marängsviss....

Mäktigt och riktig arbetarmat som en kollega sa...fast det passar ju bra för båda grabbarna är snickare :)

Jag hade inte valt den menyn men om han ska få besämma måste han ju oxå få göra det. Han har faktikst lovat o laga maten ihop med mig oxå, kryss i taket!!!

Nähä, nu måste jag som sagt sticka och handla till morgondagen...

Mina varor har förrästen kommit från designonline oxå...spännande!!!

Av Anna - 16 oktober 2008 07:11

Jo ta mig tusan om vi inte ska jobba!! Idag har jag tänkt tillbringa dagen på jobbet med att läsa en hel del, och inte skönlitteratur utan tung facklitteratur...

Sen tänkte jag tillbringa lite tid på gymmet. var där igår men körde bara konditon då...idag får det nog bli lite styrka oxå...

sen blir det soffläge, iallfall vid nio då det är bra på tv:n  :)

Ovido - Quiz & Flashcards