Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Anna - 18 oktober 2008 20:34

Vi ska renovera våra badrum. Eller iallafall det stora. Det ska bli lite större och ja en totalrenovering...så nu sitter jag och tittar ganska så mycket på badrums saker i alla dess färg och former...jag har varit helt inne på en bänskiva i betong till tvättställen men det finns ju så mycket mer...

tyckte dom här handfatan var skitcoola. ganska dyra dock...men häftiga :)

dock inte så praktiska kanske...

Av Anna - 18 oktober 2008 20:05

Vi kollar på en urkass film....den handlar om några militärer som är ute i öken i afgahnistan och letar efter nått som man från börjar trodde var ett vapen, men som visar sig vara nått övernaturligt hokuspokus...jag vet inte varför vi inte stänger av...men jag ligger och surfar och mannen han tittar :)


Brände mig på kaminen innan när jag skulle slänga in lite ved. Det gjorde skitont. Nu har jag ett stort brännmärke tvärs över armen :(   Lite synd om mig faktiskt. Tror jag ska knapra i mig lite chips som tröst :)

Av Anna - 18 oktober 2008 18:48

Det bidde ingen bra shoppingdag. Kom bara hem med 2 kuddar till kökssoffan, 1 kjol och 2 skor, likadana fast i olika färger :), ett par nya hörlurar till i-poden och så...hmm nä inget mer faktiskt...grymt besviken.

Alltså det är så konstigt, kläderna i ALLA affärer verkar ha krympt, dom är så små så små. Det skulle ju kunna vara jag som växt men jag tror det är mer sannorlikt att alla kläder i världen har krympt ;)


Nu är jag iallfall hemma igen...Funderar på o ge mig ut och springa men det regnar som tusan och jag har ont i fötterna. Så det lutar åt att det blir till att gå upp o lägga sig i soffan och se på film med mannen....känns mer lockande faktiskt....

Av Anna - 18 oktober 2008 08:13

Äntligen lördag morgon. Snart sticker jag iväg och plockar upp min svärmor och ena svägerska för lite shopping. Jag har laddat upp genom att äta banan och dricka oboy. Tror det blir en liten frukostmacka när vi kommer fram.

Jag har ju egentligen shoppingförbud men eftersom shoppingen idag är med min mans mamma så verkar det vara okej :)

Eller inte så mycket kläder, men grejer till huset, när det gäller things så har jag INTE shoppingförbud. Bra att veta :)

Nåväl. På min shoppinglista finns iallfall följande grejer..

  • Skoställ från Bolagret - (inte till mig utan till en kollega)
  • Nya hörlurar till ipod
  • 6 st strumpor (hur kul är det, men den senaste tiden har mina strumpor gjort revolt allihop och gjort hål på sig själva...jag tror det är så det har gått till iallfall)  :-)
  • Garn - dax o sticka en ny halsduk!
  • Vaxduk - det blir nog en svart/vit prickig från Åhlens. Vi gillar pappelinas bättre men den är superdyr.
  • Parafym - Ny jobbparafym - på jobbet vill jag ha en inte alltför tung parafym..och lite billigare...därför brukar jag satsa på Mexx eller Puma och behöver en ny sådan.
  • Tvålkopp/pump till lilla toa

Det var det hela. Ingen superkul lista kanske kan tyckas, men jag behöver allihopa så det är ingen onödig shopping iallfall. (även ifall jag kasnek inte tycker det finn "onödig" shopping, fast min man tycker det)  :)


Nä dax för lite make up och välja en bra shopping outfit. Jag har bestämt mig för att ha högklackat på mig...ska se hur länge det funkar innan jag får ont i fötterna  (ska ha med mig reservskor)


Dagens shoppingskor


Ovido - Quiz & Flashcards