Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Anna - 27 oktober 2008 19:48

Idag har det varit riktigt höstväder...när man är ute och går nu på kvällarna så är det halkrisk med tanke på alla nedfallna löv :)  Det är mörkt och ganska kusligt men o andra sidan är det klar och skön luft..

Jag börjar iallfall få kläm på mina mbt skor...fast det känns lite som om man tappar balansen ibland :)

Nu ska jag upp och hålla min man lite sällskap, och sticka några varv på min halsduk som jag inte har kommit så långt med.....

Av Anna - 27 oktober 2008 18:06

Ikväll skulle en kompis kommit hit på fika. Men jag fick precis ett sms att hon satt fast på jobbet med sin revisor så vi får skjuta upp det. Sånt är livet. Jag tänkte istället ta en liten längre promenad, pyssla lite här hemma kanske. Här är så tyst här hemma nu när syrran och barnen har åkt....mannen ligger uppe i soffan. Han har ont i ryggen. Han ångrar nog nu att han gick och jobbade idag på morgonen, men han är så himla envis så nu får han minsann skylla sig själv! Jag fick iallfall köpa både ostbågar och grillchips till honom. TYdligen har det en läkande effekt på onda ryggar :)


Ovido - Quiz & Flashcards