Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Anna - 25 oktober 2008 21:44

in lite på bolia.com och se vad dom hade att erbjuda, en jobbarkompis köpte en soffa där häromveckan, den var visserligen fin men tycker annars inte dom har så mycket att erbjuda...hittade några nice things...en sänggavel, en tvbänk och en hylla som var lite halvcool...

Av Anna - 25 oktober 2008 20:53

Var ute och testade mina nya skor innan idag. Det kändes hmmm annorlunda. Jag skulle nog våga säga att jag har ganska okej kondis, men shit alltså, efter att jag hade gått 10 minuter var jag trött i kroppen. Inte fysist trött på sättet som man kan bli om man tar i ordentligt, utan mer att hela kroppens muskler lixsom bad mig vila för att dom började bli trötta...så jag gick hem och bytte skor till vanliga :)  Han i affären sa till mig att ta det väldigt lugnt i början och att det var vanlig att man fick träningsverk. Vi får väl se hur jag mår imorgon :)


Min man har ont i ryggen, han sträckte sig eller nått hände iallfall innan idag när han skulle ta ut dammsugaren. Han har nog riktigt ont för han ligger och vilar och går väldigt illa och har tom tagit en värktablett. Och om man känner min man så vet han att han varken klagar eller ber om värktablett om han inte har riktigt jäkla ont...Hoppas han blir bättre, jag har precis värmt vetekudden till honom och nu ligge rhan i sovrummet och tittar på fotboll :)

Själv tror jag att ajg ska lägga mig och kolla på film. Har nån Men of honor..eller nått liknande. Få se om syrran vill se den..hon sitter i köket och läser och dricker rödvin :)


Av Anna - 25 oktober 2008 17:05

Surfade omkring på jakt efter ett nytt muffinsrecept...hamnade då av någon underlig anledning på inreda.com 

Hittade där dessa små väskor till laptops...tyckte dom var så fina....

dom med handtag var dock ganska dyra....4-siffrigt....men fina var dom :)

Av Anna - 25 oktober 2008 14:46

Vi har tillbringat dagen nere på byn, vi har gått lite i affärer och fikat.

Jag har sällat mig till skaran som har köpt ett par mbt skor, så nu är jag 2200 kr fattigare....glurp och detta för ett par fula skor :)

Fast jag hoppas ju att det ska göra så jag har mindra ont i hälsenorna och knäna. Ska hoppa i dom med en gång och gå en liten kort promenad.

Ovido - Quiz & Flashcards