Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Anna - 7 oktober 2008 21:15

Jag har drabbats av den stora tröttheten, den föll över mig för en stund sedan. Nu ligger jag här i soffan med datorn i knät och funderar på om jag skulle gå ner o lägga mig...eller så ligger jag kvar här i soffan o gosar ner mig under filten...det är ju så himla skönt o sova i soffan. Det är ju ganska konstigt, men det är nästan alltid skönt o sova i soffan framför tv:n oavsett om man ligger speciellt bekvämt eller inte.....när det är champions league på tv så älskar jag o ligga i ena soffan för då somnar jag alltid och det är så skönt så, sen väcker min man mig när det är dax att gå ner o sova, om inte han oxå har somnat vill säga..

Det händer att vi vaknar i varsin soffa och klockan har blivit natt :)

Av Anna - 7 oktober 2008 20:36

Alltså jag måste försöka komma upp lite tidigare på mornarna....jag är värsta sjusovaren, jag som alltid varit morgonpigg. Men nu är det lögn i helskotta att komma upp.

En ny väckarklocka är ju givetvis det som jag borde satsa på. Vi har ju den där wake up light klockan som jag funderat på, men den är så stor och ful...och dyr för att vara så stor o ful...

hittade den här....den skulle kanske funka...man måste hämta propellen som flyger iväg för att kunna stänga av klockan. Ful som stryk men kanske effektiv :-)

Av Anna - 7 oktober 2008 19:56

Det blev bara 25 min jogging idag och lika lång promenad. Kroppen kändes ganska stel och jag rörde mig med samma graciösa rörelser som en flodhäst ungefär...

Har hunnit med att laga middag och ätit oxå....och baka en kaka :)

fast den tänkte jag inte äta av idag utan ha med mig imorgon när jag ska träffa några tjejkompisar på kvällen.

Nu tror jag faktikst jag ska sätta mig framför tv:n och kolla in Äntligen Hemma...

Av Anna - 7 oktober 2008 17:24

Idag är det ju värsta sköna vädret ute. Jag känner inte så mycket i min rygg så nu tänkte jag ge mig ut på en stilla jogging, det är säkert jättebra för ryggen tror jag :)

Annars blir det inte mycket aktiviteter idag. Matlagning och sen tror jag faktikst det blir slapp i soffan..

Av Anna - 7 oktober 2008 07:05

Det känns helt klart bättre i ryggen idag, hoppas det håller i sig så jag kan träna ikväll. Jag hade ju som sagt tänkt springa igår och det stör mig lite att det inte blev av. Istället låg jag som en död sill i soffan och åt glass och tyckte synd om mig själv, inte bra inte bra....

Men idag får man ta nya tag, simma kanske jag kan göra även ifall ryggen gör lite ont, och gå en promenad....elller...ligga på soffan o äta glass.. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards