Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Anna - 24 oktober 2008 20:50

Så var man hemma...ensam och övergiven av alla...det låg en lapp på bänken i köket. "jag åkte ut första rundan, är hemma och hämtar brillorna, love you"  :-)

hoppas han inte spelar upp hela lönen, fast vi brukar bara spela med 50 kr insats per runda så det ska nog inte vara så farligt. Han är hos en kompis som bor på gatan brevid oss så han lär väl komma hemlullandes nån gång inatt lite lätt på kanelen  :)

Vad jag ska hitta på nu vet jag inte...småglutta på tv och hoppas på bättre tider :)

Av Anna - 24 oktober 2008 18:26

Äntligen hemma....har precis kommit från gymmet...ganska trött, 30 min crosstraining, 30 min trampmaskin och 25 min cykel och så lite situps och sånt...kändes som ett ganska bra pass och jag var inte så trött efteråt som jag trodde.

Men nu ska jag iallfall försöka köra iväg till mamma en sväng. Kommer kanske lagom till efterrätten om jag har tur :)

Av Anna - 24 oktober 2008 07:06

Nu måste jag sticka till jobet och får alltså inte träffa kidsen och sis på hela daaaaan. Så nu tänkte jag försöka få jobbdagen att rusa iväg och sen snabbt iväg till gymmet en timme och sen hem igen....mannen ska spela poker ikväll och jag åker ner till mamma där dom andra är....måste bara vattna blommor först för dom ser rätt döende ut en del :)


Ovido - Quiz & Flashcards