Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Anna - 13 oktober 2008 21:41

Ikväll har jag och mannen beställt dom sista grejerna till kontoret.....

Det blev blev följande grejer....brödkorgen tänkte vi dock inte ha på kontoret, den åkte med i bara farten :)



Av Anna - 13 oktober 2008 17:37

I lördags natt drömde jag en jätteläskig dröm. om någon är jättekänslig kanske ni ska sluta läsa här....

Vi var någonstanns med en massa kompisar till oss...

Jag var gravid och fick missfall, och det var skithemskt för det kom lixsom ut ett litet foster ur mig.., jag kunde inte hitta min man och berätta för honom om vad som hade hänt. Och när jag istället berättade för alla mina vänner vad som hade hänt så sa dom typ, oj va tråkigt och sen vände dom sig bort från mig och pratade vidare som om inget hade hänt och jag stod där helt själv. Fy det var jättehemskt....*ryser*  Usch...nu vill jag inte tänka på det mer...går o lagar mat istället och tittar på tv...


Vi har en elektriker här idag som hjälper oss sätta lite nya uttag och så, så jag tänkte bjuda på min hemmagjorda ganska smarriga (om jag får säga det själv) lasagne....


Av Anna - 13 oktober 2008 07:28

Usch, jag undrar hur många gånger jag har skrivit att ohhh idag känns det segt och jag är jättetrött och bla bla bla....börjar kännas lite enformigt och jag hittar inga mer formuleringar för att beskriva hur trött jag är :)

En ny vecka tar iallfall sin början och jag tänkte försöka göra det bästa av den. Den innehåller inte så himla mycket spännande, inget alls faktikst utan den kommer att rulla på som vanligt ungefär....

Nu ska jag sätta på mig mitt ansikte (sminka mig) och sen får jag nog åka till jobbet...yeeha va sugen jag är på det då.....NOT

Ovido - Quiz & Flashcards