Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Anna - 4 oktober 2008 22:30

Den här var väl lite snygg, tror jag har stött på den någon gång innan...

skulle nog kunna tänka mig att hänga en jacka eller så på denna :)

Av Anna - 4 oktober 2008 22:25

till er som behöver en ny kalender....den här siten var rätt häftig tycker jag!!

http://personligalmanacka.se/

min lilla syster som precis börjar plugga igen tipsade mig om den och vi bestämde att hon ska få en sån i present av mig :)

Av Anna - 4 oktober 2008 21:59

Den här stockholmsvasen från Ikea köpte jag idag....den ska förgylla mitt nya skrivbord :-)

Av Anna - 4 oktober 2008 21:29

Nu har kompisen med bebis åkt hem, jag har varit ute på en liten kvällspromenad och nu sitter jag och mannen i tv-rummet och slappar.

Mannen tittar på is-dans programmet. Jag tycker mest det ser trist ut...en ännu tråkigare programidé än när dom dansar....men men...alla kan ju inte ha samma smak. :)

Och jag sitter o surfar lite så det går ingen nöd på mig...

var inne på pid.se en sväng och tittade lite på lampor....

hittade några till okej priser..


Av Anna - 4 oktober 2008 19:37

Middagen var god....nu står min man och diskar och min kompis sitter i sovrummet och ammar. Så då passade jag på o logga på så jag håller ställningen...det kan ju inte gå för lång tid utan ett inlägg även ifall man inte har något intressant att säga över huvudtaget :)



Av Anna - 4 oktober 2008 15:48

Har sagt det förr, säger det igen...Det finns INGEN motion som går upp mot jogging. Idag var det helt perfekt väder ute, kanske lite mycket blåst men det var skönt i medvind iallfall :)

40 minuter jogging, 35 min walking...nu är jag faktiskst ganska så trött.

Det gjorde lite ont i mina hälar och så men då gick jag en minut och sen joggade jag igen..ummm ljuvligt var det...

Och nu är jag sådär härligt svettig och trött och sitter här o dricker vatten i mängder. Nu ska jag bara göra några hundra situps, sen är jag klar för idag :)

Tror tyvärr jag måste införskaffa ett par nya byxor att ha när jag springer, min craft jag hade på mig idag är på gränsen till för små. Dom måste helt enkelt ha krympt i tvätten!!  ;)

Av Anna - 4 oktober 2008 14:05

Så, då var dagens shopping avklarad. Blev inga skor för jag hittade inga jag gillade. Däremot blev det magnetfärg. Det var riktigt dyrt. 450 kr och då räcker det till 2 kvm....

Sen har jag köpt lite ljung som jag tänkte plantera ute. Måste köpa ännu mer men jag orkade inte släpa med mig så många...

Inhandlade även mat till kvällens middag. En kompis med bebis kommer hem ikväll och äter middag. Tror det blir tacos eller nått sånt faktikst, fast kanske med kyckling istället för köttfärs...eller båda delar :)


Nä nu måste jag ge mig ut på en promendad/joggingtur...har inte tid o sitta här o hänga... :-))

Av Anna - 4 oktober 2008 11:58

Så, då var första högen borta...skönt. Det går ju så himla fort när man väl sätter igång....men det är ju det här med o sätta igång som brukar vara problemet. Jag är rätt svårstartad, men när jag väl kommer igång...då ni, då är jag inte o leka med :)


Nu ska jag ha en liten paus iallfall. Jag ska åka o se om jag hittar några nya walkingskor. Jag ska även till en bygghandel och köpa magnetfärg som jag ska ha inne i kontoret....

Så det blir lite shopping idag oxå....yeeeeeeeha  :))   me like!

Ovido - Quiz & Flashcards