Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Anna - 9 oktober 2008 22:58

Min chai latte blev helt okej. Tog nog i liiiite för mycket råsocker för det blev ganska sött...får minska ner mängden nästa gång...och nog ha lite mer mjölk i så ska det nog bli bra :)


Nu dax o sova...fan det är redan fredag imorgon...tiden bara rusar iväg, man hinner knappt med!


Av Anna - 9 oktober 2008 21:49

Nu ska jag testa o göra en chai latte..det återstår att se hur det kommer o smaka. Det blir en fuskig en, för jag har köpt te-blandning och tänkte inte krydda teet själv. :)

Av Anna - 9 oktober 2008 19:09

Sådär, då har man äntligen kommit hem. Jobbet var ganska stressigt, många möten inplanerade på samma dag...inget som jag egentligen gillar..men men, så blir det ju ibland.

Har oxå tillbringat 1,5 timme på gymmet varav 35 minuter kondition...tänkte faktiskt gå ut o gå en sväng oxå och inviga mina skor :)

Sen ska jag skjutsa hem min lilla mamma efter jobbet för hennes bil har gått sönder...
Sen måste man kanske äta oxå...det får nog bli kött sås och potatis idag, lite husmanskost har ingen dött av!!

Av Anna - 9 oktober 2008 07:15

Idag lyckades jag minsann masa mig upp ur sängen redan halv sju!!! Helt klart ett steg i rätt riktning även ifall kl 06 är målet. Återstår och se om det här var en tillfällig sinnesförvirring eller om jag kan lyckas upprepa det imorgon. Nu tänker jag iallfall hoppa upp på racerbiken och ge mig iväg till jobbet. Träningsväskan är packad så det blir ett pass på gymmet direkt efter jobbet, ska bli skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards