Alla inlägg den 19 december 2008

Av Anna - 19 december 2008 22:39

Julgardinerna min mamma hjälpte mig sy blev superfina, är jättenöjd.

Av Anna - 19 december 2008 21:46

Har precis kommit hem från kvällens restaurangbesök.

På menyn stod det.

Förrätt: Julskinka med chevréäggröra på kavring.

Huvudrätt: ehh...glacerad anka med potatiskaka, någon vinsås och rödkål och fikon typ..

Efterrätt:  lingonparfait


Jädrans va gott det var! Jag har aldrig ätit rödkål, mest rynkat på näsan med idag var det faktikst helt okej...åt visserligen inte allt men mycket!


Jag och pappa satt och pratade om ditten och datten, allt från hur provrör går till, till löpning. Han tipsade mig om att följa ett träningsprogram för att inte överbelasta mig så jag tror jag ska göra det efter nyår.

Av Anna - 19 december 2008 17:03

Ikväll är det dax för julmat igen. Min man ska iväg med sitt jobb och käka julbord. Detta kommer att resultera att jag får hem en mätt och full man :)

Min lilla pappa tyckte synd om mig att inte jag fick följa med så han ska bjuda mig på 3-rätters julinspirerad mat på en restaurang, ska bli trevligt...det ska vara lite pianomusik och någon tjej som sjunger så det ska bli riktigt kul...och gott :)

ska bara hitta nått och ha på mig...det är jobbigt när hälften av ens kläder inte passar längre...... :(

Ovido - Quiz & Flashcards