Alla inlägg den 9 december 2008

Av Anna - 9 december 2008 22:15

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Har inte hunnit städa någonting nästan. Det blev inte någon pepparkaksdeg gjord. Istället gjorde jag en mjuk pepparkaka eftersom jag hade så mycekt ägg i kylen. Brände kakan...

Nu ligger jag här i sängen och kollar på lipstick djungle....mycket bättre än att städa...Har mensverk så det är minsann lite synd om mig.

Av Anna - 9 december 2008 17:06

Ikväll blir det att städa vidare....tror det får bli vårt dressingroom som får sig en julstädning...eller tv-rummet.
Först ska jag och handla...måste handla ingridienser till pepparkakssmet som jag oxå tänkte hinna göra idag.


Ska även posta ett par jeans som jag sålt på blocket. 230 kr för ett par gamla jeans tyckte jag var en ganska bra affär :)

Ovido - Quiz & Flashcards