Alla inlägg den 12 december 2008

Av Anna - 12 december 2008 21:41

Dagens bak är nu avklarat...Det blev en hel del pepparkakor...

Det är lite deg kvar men dom gör jag imorgon, tänkte ge dom till min mans yngsta bror med flickvän som precis flyttat in i ny lägenhet, dom gillar säkert lite hembakade pepparkakor :)

Investerade i ett "plåtställ", mycket praktiskt att ha när man bakar eftersom jag har 4 plåtar.....

Nu ska jag se om jag hittar lite rea plagg på H&M som kan tänkas vill bli mina...nån julklapp till mannen skulle sitta fint om jag hittade oxå....

Av Anna - 12 december 2008 18:56

Ikväll blir det pepparkaksbak och öldrickning :)

Härlig kombination tycker jag...

Har precis varit och klippt mig. Tog mest lite i topparna. Sen fixade dom iordning håret på mig jättesnyggt, dom lockade o gjorde så att jag fick lust och gå ut och partaja...inte gå och sola och sen hem och baka som det istället blev. Dom hade någon typ trainee där som fixade håret på mig, hon behövde väl träna :)



Ovido - Quiz & Flashcards