Alla inlägg den 3 december 2008

Av Anna - 3 december 2008 20:17

ju mer jag tittar på den där papperstomtarna...ju mer tycker jag att det påminner om julklädda snoppar på rad  :-)

Av Anna - 3 december 2008 19:24

Idag när jag körde hem från terapin så började det att snöa....så jag fick köra ca 6 mil i snöstorm, eller kanske inte snöstorm men det snöa som tusan :)

Men jag kom hem helskinnad även ifall det tog lite längre tid än vanligt.


Har fortfarande lite ont i ryggen men det är mycket mycket bättre idag så jag räknar helt klart med att kunna gå till gymmet på fredag, som jag längtar dit!!! Det känns som om det är år sen jag var där...och det är ju hela 3 veckor sen...


Nu ska jag fixa lite käk. Idag blir det pastasallad med kassler. Sen ska jag se om jag hinner börja julstäda lite här inne i kontoret.

Ovido - Quiz & Flashcards