Alla inlägg den 1 december 2008

Av Anna - 1 december 2008 21:07

Hittade lite småfynd i västerås...

vit tomte som vi tyckte skulle smälta in i vårt nya sovrum (den är väldigt fiffig och gå att ha en vinflaska i)

svart adventsljusstake som jag ska dekorera med svarta ljus, plantera lite hyacinter i och dekorera med lite mossa och andra smågrejer...

och så små röda hmmm vad ska vi kalla dom, ni vet förr så hade man ju papperstomtar som man kunde vika och ställa upp, typ lite girlang fast stående...dom här söta från village är samma sak fast lite upphottat :)

Av Anna - 1 december 2008 18:34

1 december...shit va tiden går fort. Jobbet idag gick av bara farten. Det var full rulle....

Efter jobbet var det dax för veckohandling, jag gillar och handla i alla dess former så det var ganska så trevligt :)

Nu har jag lagat mat, idag blir ugnstekt falukorv och potatismos.

Eftersom jag har ont i ryggen idag igen....jag har ständigt ont någonstanns just nu, så blir det inte så mycket mer gjort idag här hemma...hoppas jag är bättre till imorgon så jag dels kan träna och även fixa här hemma...städning på schemat...

Ovido - Quiz & Flashcards