Alla inlägg den 16 december 2008

Av Anna - 16 december 2008 22:04

Det har blivit två sorters godis då än så länge, polkagrisar och ljus fudge.

Båda blev mummsfillebabba!


Av Anna - 16 december 2008 21:53

Ikväll har jag haft besöka av mina kära vänner i H-klubben. Vi har tillbringat kvällen med först lite mat i form av sallad, och kvällens huvuduppgift var polkagristillverkning. Jag måste väl erkänna att jag kanske inte hjälpte till nå vidare med själva tillverkningen, mer när dom skulle formas :)

Jag försökte mig på att göra lite käppar som jag ska ha i min gran...dom blev sådär..man kan ju säga att det syns att dom är hemmagjorda :)

Nästa år kanske dom blir lite rakar och typ mer likdana :))

Men goda, det var dom vill jag lova....


Två av h-klubbens medlemmar är gravida, ena magen syns iallfall på kortet, dom är så fina så.....

Ovido - Quiz & Flashcards