Alla inlägg den 8 december 2008

Av Anna - 8 december 2008 22:55

I år tänkte jag göra egna kristyr typ sånna här. Det hade vi alltid i vår gran när jag var liten.

Jag brukar varje år ändra utseendet på vår gran. Både färgmässigt och vad jag hänger upp för saker annat än kulor.

I år tänkte jag ha en lite mer gammeldags gran med röda kulor givetvis, det måste manenligt mig alltid ha i en gran :)

Sen blir det då lite kristyr och lite fina halmsaker jag köpte på skansens julmarknad för några år sen...

Vi brukar alltid ha en stoooor gran eftersom vi har så hört i tak på ovanvåningen eftersom det är öppet ända upp i nock, så det brukar gå åt ganska mycket pynt. Skulle vilja hitta några söta hjärta av nått slag och hänga upp oxå...måste nog kolla runt lite...Har för mig ikea hade några mjuka söta...

Av Anna - 8 december 2008 22:37

Idag har jag varit på glöggkväll med några jobbarkompisar. Vi träffades hemma hos en tjej och har frossat i glögg, julmust, te, pepparkakor, kex, ostar, skumtomtar, mjukpepparkakor mm....

Gott som tusan men känner mig nu lite lätt uppdäst i magen :)


Innan vi åkte hann jag faktikst med att jogga en runda. Blev inte längre än 25 minuter och så lite övningar hemma med hjälp av min man (tänk inget dumt nu för det var träningsövningar) :)

Jag kände mig helt färdig efter 25 min jogging, det märks att jag suttit still ett tag och gått upp några kg..


Nu sitter jag här i sängen och surfar lite. Har en kollega som ligger i sängen i gästrummet. just nu låter det som om hon pratar i telefon :)

Min man är och tränar och kommer nog inte förräns om någon timme...då har jag förhoppningsvis redan somnat...

Ovido - Quiz & Flashcards