Alla inlägg den 17 december 2008

Av Anna - 17 december 2008 22:34

Ligger i sängen med en härlig huvudvärk, tror jag har bomberat min kropp med för mycket socker...till lunch idag åt jag en liiiiiiiten sallad och eftersom jag åkte till stan sen så blev det ingen middag utan bara godis på hemvägen, åt så mycket så jag nästan sprack....väl hemma var jag ju inte hungig så det har inte blivit någon middag, däremot lite glass....hmmmmm

måste ta tag i min ätstörning för det är det faktikst efter jul/nyår. Nu mår jag så bra för övrigt så nu har jag faktiskt ingen ursäkt för att inte sköta mitt matintag, jag är över 30 och borde faktiskt kunna sluta äta godis i mängder och dricka litervis med lightläsk....


Dax och sova...ska försöka få ner mannen från ovanvåningen, mina vader gör lite ont så jag tänte fjäska till mg lite massage :)

Av Anna - 17 december 2008 19:50

Var i stan lite idag och skulle göra den sista shoppingen. Det blev en katastrof. Hade bara ett par timmar på mig, gled mest omkring och hittade ingenting av det jag hade på min lista.

Är det bara jag eller är det inte väldigt dåligt med julpynt i år?? Hittade inte en endaste fin liten tomte...allt pynt var skittrist, inte ens sia som jag tycker brukar ha fina blev jag imponerad av, kanske iofs kan bero på att jag inte hittade nått ställe som hade något större utbud av det...

Nä fy va trist...nu måste jag kanske lura med mig mannen på en lite shoppingtur i helgen...vi får se hur det går med det.


Ovido - Quiz & Flashcards